среда, 2. април 2014.

Podmetači - na dva načina! :)



 
 
    Kada radim podmetače volim da imaju istu temu, ali da su različiti. Ponekad je to samo drugačije okrenut motiv, a ponekad su svi potpuno različiti. :)


     Pošto se Vaskrs bliži, napravila sam jedan komplet podmetača sa tom temom. Zečići su bili baš primamljivi, pomalo retro, pa sam ih samo malo osjenčila patinom da bi dobili kompletan izgled nečega starijeg, kućne atmosfere, prazničnog stola.


    Radila sam sa bitumenom - patinom marke Pentart kupljenom u novootkrivenom raju za hobiste u Sarajevu  - radnji Hobby Art Centar . Rad sa novim materijalima je uvijek izazov, pa je tako bilo i sa patinom. Ove prve podmetače sam tek ovlaš patinirala, dok je sledeći komplet bio već puštanje mašti na volju. :D Pošto su ovi vintage motivi djevojčica sami po sebi nešto što traži zagasite sjene, izgled starih predmeta, nostalgičnu atmosferu, tako sam njihove ivice jače obradila patinom i dobila ovakav rezultat. Moram priznati da sam zadovoljna i da je patina ispunila moja očekivanja. :)


Na mojoj FB strani možete pogledati i ostale podmetače i predmete obrađene dekupažom:  https://www.facebook.com/media/set/?set=a.123884884427213.26011.122860594529642&type=3

2 коментара:

  1. Gordana super su ti ispala.Ja još nisam radila sa patinom.Ovde u Požarevcu,skoroi ničega nema za hobiste,pa se sve mora naručivati preko neta.A treba znati šta naručiti.I taman kad sam čitala post i htela da ti postavim pitanje koju si patinu ( znam za bitumen) koristila,ti si to lepo od srca ispričala.Hvala draga Gordana i Bravo! Ne znam šta je sladje da li zeke ili vintaž devojčice?Ljubac
    Cale

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. :)
      Drago mi je da ti je ovaj post pomogao bar malo, tim prije što je i meni rad sa patinom novost. Nažalost, i ovdje je moguće kupovati samo narudžbom ili lično ako negdje odem; ovaj put je to bilo Sarajevo i gospođa Adisa ,u čijoj radnji sam kupila patinu i još neke divne stvarčice, mi je objasnila te neke osnovne detalje o korištenju tih materijala sa kojima nisam ni ja imala dodira do tad. Meni se efekti rada sa ovom patinom jako sviđaju i svima bih preporučila; nadam se da ćeš i ti naći jednu za sebe i svoje buduće radove. :)
      Ni sama ne mogu da se odlučim koji su mi draži od ova dva kompleta. :D
      Pozdrav i za tebe :*

      Избриши