понедељак, 17. март 2014.

O jednoj hrabroj mami...i svim drugim mamama...

   Negdje oko 8. marta sam obrađivala table od medijapana vodeći se upravo tim praznikom, pa sam jednu od njih i označila tako - najbolja mama. Mislim da takva vrsta poklona može (i mora) biti potpuno nezavisna od bilo kojeg praznika i povoda; prosječna mama to zasluži mnogo puta u životu. ;) Vodeći se tom idejom je i nastala ta prva tabla, sa nježnim retro motivom, bojama i ostalom obradom.


   Međutim, nekoliko dana poslije te urađene table, dobila sam jednu sličnu, a opet drugačiju narudžbu. Naime, jedna divna gospođa koju površno poznajem me zamolila da joj uradim nešto slično ovoj prethodnoj, ali sa drugačijim tekstom. Sama gospođa Dana i njena kćerka su prošle kroz tešku priču gdje je majka kćerki donirala bubreg..nemoguće je i zamisliti snagu takvog čina, emocije , sve kroz šta su morale da prođu svih tih godina. Ja samo mogu da kažem da se divim objema i svim ljudima koji imaju hrabrosti, snage i ljubavi da na taj način pomognu i bliskim, ali drugim ljudima kojima nažalost takva pomoć zatreba.


   Drago mi je da je nešto što sam ja napravila i jedan mali, lijep podsjetnik na uspješan ishod cijele te emotivne priče. Neka nas sve ovo povremeno podsjeti na one velike, ali i male stvari koje su za nas uradile mame, ali i tate i svi ljudi sa kojima živimo, odrastamo, patimo, proslavljamo. Budite mi dobri i zdravi. :)


4 коментара:

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Gordana ,ostala sam bez teksta a mnogo se radujem da si me se sjetila da napises nekoliko divnih rijeci o uspjehu mene i moje kcerke, Ti si jedinstvena zaista, Hvala ti od Istina nisam bila hrabra da bi me neko hvalio nego da spasim svoje dijete,,,ali niko drugi se ne sjeti da napise par rijeci,,ipak je ovo hrabrost,Jos jednom ti HVALA OD SRCA

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je da je krajnji ishod bio sretan i da su mama i kćerka dobro! ♥ Tvoj rad je kao i uvijek besprijekoran i svaki put ti ide bolje i bolje. Vidim da si nabavila i štembilje za decoupage ili mi se čini?! Kiss !

    ОдговориИзбриши
    Одговори

    1. Što više prakse, to i rezultati bolji..naročito kada je povodo ovakav. :)
      Nije u pitanju štembilj, nego šabloni (i na uglovima,a i ova šara sa lijeve strane).
      Međutim, izgleda da si "nanjušila" štembilje, jer sam upravo danas dobila pošiljku sa štembiljima sa e-bay koje imam namjeru ispropbati baš sa tebi dragim fimom. :D

      Избриши