петак, 5. фебруар 2016.

Čekajući proljeće :)

    Prvi ovogodišnji post se, gle čuda, rodio u februaru. :) Izdešavalo se štošta, pa ću pokušati da i retrospektivu podijelim na dva dijela - kratki pregled moje prošle godine i malo predstavljanja radova sa zimskom tematikom, dok je ta atmosfera na izmaku. :)


   Moram priznati da je godina bila sasvim pristojna. Kada je o mom bavljenju fotografijom riječ, imala sam čast da moja fotografija "Zraka sunca na ikoni" pobijedi na konkursu "Pravoslavlje na internetu" koji je organizovao Foto savez Vojvodine u Beočinu.
     Povodom toga su saradnici BNTV iz Višegrada napravili kraći prilog koji možete pogledati na OVOM linku i saznati nešto više o mom bavljenju fotografijom. ;)


   Budući da mi je ova fotografija vrlo draga bila sam zaista ponosna što je zaživjela svojim životom. :)

   A jedna druga fotografija koju sam napravila je završila u katalogu Turističke organizacije Republike Srpske. Zajedno sa  fotkom o kojoj sam vam pisala u OVOM postu na početku prošle godine i još jednom koja je učestvovala na četvrtoj izložbi - bila je to sasvim dobra godina za jednog amaterskog fotografa. :)


   Bila sam na nekoliko (premalo, premalo!) vrlo lijepih putovanja. U meni najdražem gradu na svijetu, Sarajevu, bila sam lijepim povodom - na svadbi divnih mladenaca (na kojoj sam, usput rečeno, uhvatila bidermajer ALI NIŠTA TO NE ZNAČI; ODMAH DA VAM KAŽEM!). Dva puta sam bila i u Beogradu, gradu kojeg svaki put zavolim još malo više. :) Tamo sam bila u prilici da posjetim Direrovu izložbu koja je zaista poseban vizuelni doživljaj. Svakako bih preporučila da se pogleda i Konak kneginje Ljubice u kojem je izložba i bila postavljena, ali koji ima i svoju stalnu postavku eksponata i slika.


    Kada je i kulturi riječ, moram s prisjetiti i predstave "Bela kafa" Narodnog pozorišta iz Beograda koje je gostovalo u Andrićgradu (Višegradu). U našem gradu zaista nedostaje takvih sadržaja i bio je pravi užitak gledati profesionalce na djelu.



   Pred kraj godine sam učestvovala u darivanju u grupi "Sve za dekupaž na jednom mjestu" (koju preporučujem svim zaljubljenicima u dekupaž) i dobila fantastičan poklon od gospođe Aide. Pošto je to bilo u prednovogodišnjem periodu, tim više su ti pokloni obradovali sve učesnice, nevezano za sadržaj, količinu ili vrijednost. :)


    Kada smo kod radosti primanja poklona :D ne mogu, a da ne pomenem onaj koji sam dobila od dragog poznanika - CD grupe "Ventolin" (preporučujem da odslušate) i knjigu Harper Li - "Idi, postavi stražara" koja je nastavak već kultne "Ubiti pticu rugalicu". Budući da sam knjiški moljac prve kategorij, ne mogu, a da ne izrazim oduševljenje momentom kada sam otpakovala kovertu i pomirisala knjigu. :D


    Kraj godine je bio rezervisan za jedno zaista čarobno putovanje. U izvrsnom društvu (znate da vas volim, jel da?) otputovala sam za Novu godinu u Kotor. Moram naglasiti da je to bilo moje prvo putovanje u bokokotorski zaliv i da sam OČARANA tim komadićima istorije, kamena i mora spakovanim u tako fantastičan splet priobalskih gradića i izukrštanih kotorskih uličica.


    A kratki boravak u Perastu je bila ljubav na prvi pogled. Ne znam kako može postojati nešto tako maleno, a tako savršeno. Nadam se da ćemo se opet vidjeti...


    To putovanje je bila ona trešnjica na vrhu torte. Čokoladne. :) A paralelno sa pripremama za taj zimski odmor tekla je i izrada predmeta sa zimskom tematikom, što po narudžbi, što onih koje sam ja zamislila. O nekima sam pisala u prošlom postu, ali ću ih pomenuti, a neki su nastali poslije toga.
    Za najmlađe sam uredila drvenu četku za kosu. Iskoristila sam likove Maše i medvjeda, omiljenog crtića mđu klincima,a i roditeljima. :D


          Svoje vlasnike pronašlo je i nekoliko kompleta podmetača sa novogodišnjim motivima. :)


     Pahuljice su se našle i na nakitu - ovaj put prelivene epoksidnom smolom. Za pozadinu sam birala ledenoplave nijanse i svjetlucavi gliter ili blijedosmeđu sa bijelim detaljima za naušnice.



   Dekupaž tehnikom sam uredila i jednu kutijicu sa likom Svetog Nikole - prava zimska škrinjica. :)



    Za jednu simpatičnu mladu damu izradila sam komplet nakita od stakla i metala, u bojama koje MENE asociraju na zimu. :)



    Osim ovih predstavljenih radova, bilo je ih još mnogo koji su nastali u proteklom periodu, ali pošto nisu tematski vezani za zimu, njih ću vam predstaviti u sledećim postovima. Nadam se da vam je ova godina počela lijepo, a još više da će se tako i nastaviti, dok čekamo proljeće. ;) Očekujte novi post uskoro, nema više zabušavanja!


4 коментара:

  1. Одговори
    1. Zabušavala sam sa pisanjem ovdje; prosto me sramota kada vidim koliko vremena prođe između postova. :D
      <3

      Избриши
  2. Gordana, imate zlatne ruke.. sve je toliko profesionalno i pedantno. Oduševljena sam.. Nakit je besprekoran. Želim vam da još više putujete ubuduće jer su putopisne fotografije savršene. Perast.. <3 bila sam jednom i odusevio me
    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Vam na svim pohvalama. :)
      Da, trebalo bi putovati mnogo više, obogaćuju dušu svi ti novi prostori, naročito kada su čarobni poput Perasta...nadam se da ćemo se obje vratiti u njega bar još jednom. ;)
      Pozdrav i za Vas.

      Избриши