уторак, 18. новембар 2014.

Preuređivanje stočića

 



    Prije nekih mjesec dana dobila sam jedan stočić sa željom vlasnice da ga preuredim za njen frizerski salon (pozdrav "Salončiću" :) ).
    Bio je prefarban sadolinom u tamnoj boji i imao je neke manje ogrebotine. Vlasnica je željela da ga preuredim u skladu sa ostalim komadima namještaja u salonu, ali i da unese neki novi šarmantni duh. :) Odabrale smo motive Pariza, okvirno dogovorile boju i rad je mogao da počne. Prije preuređivanja izgledao je ovako:

   

    Naravno, prvi korak je skidanje površinskog sloja šmirglanjem. To je definitivno najgori i najzamorniji dio, naročito kad imate ove oble nožice. Koliko god da su zaista lijepo izrađene i posebne, toliko ih je teže obraditi. :D 
   Za prvi dio farbanja sam odabrala nijansu nastalu miješanjem bijele boje i tonera u smeđoj i oker nijansi. Za ravnomijerno nanošenje sam odabrala spužvicu i kist za teže pristupačne dijelove.


   Poslije sušenja nekoliko slojeva akrilne boje, i sjenčenja tamnijom nijansom, na red je došlo patiniranje. Koristila sam prelijepu nijansu RAME Patine anticante. Dala je neki posebno nježan izgled i sedefast sjaj na oblim dijelovima,a na ravnijim površinama je lijepo iznijansirala krajeve.


   Salvete su iscjepkane i zalijepljenje standardnom dekupaž tehnikom. Poslije sušenja ljepila  istapkala sam krajeve bojom podloge da bi se još bolje stopili sa okolinom. Boje i patina su iskombinovane da bi se stvorio taj poseban šik stil. :)


   Kada je i taj dio završen, sve dobro osušeno, ostalo je još samo lakiranje. Odabrala sam lak u spreju zbog preciznijeg nanošenja bez tragova četke, a i fantastičnog sjaja. Nekoliko slojeva laka, sušenje i stočić se mogao sklopiti! :)


   Lak je stvorio lijep i gladak sloj koji će površinu stočića štiti od oštećenja i omogućiti lako čišćenje.


   Kompletan utisak je da je stočić bolji nego prije preuređivanja, čim je cilj ( i zadatak!) ispunjen. :)


4 коментара: